TERMENI  SI  CONDITII  DE  UTILIZARE  A  SITE-ULUI

PENTRU  UTILIZAREA   ACESTUI   SITE   ESTE   NECESARA   CITIREA   SI ACCEPTAREA IN TOTALITATE A ACESTOR TERMENI SI CONDITII. VIZITAREA IN CONTINUARE A ACESTUI SITE  PRESUPUNE  ACCEPTAREA  INTEGRALA  A ACESTOR TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A SITE-ULUI www.kidoptik.ro

1.ACCEPTUL  UTILIZATORULUI  SI/SAU  CLIENTULUI

Accesand si/sau utilizand acest site ,utilizatorul si/sau clientul accepta fara limitari, calificari sau interpretari proprii conditiile de mai jos si agreeaza termenii acestora asa cum sunt prezentati.In cazul in care nu sunteti de acord cu vreuna din prevederile continute in  termeni si conditii ,va rugam sa incetati imediat folosirea site-ului.Varianta in limba romana a acestor Termeni si conditii  este varianta oficiala si ea va prima in fata oricarei traduceri intr-o alta limba straina.

Continutul website-lui www.kidoptik.ro este protejat de legile dreptului de autor. Toate drepturile sunt rezervate de catre detinatorul acestui site. Toate materialele (incluzand, fara limitari, toate articolele, textele, imaginile, logo-urile si design-ul) continute in acest site sunt protejate de legile dreptului de autor si nu pot fi reproduse, distribuite, transmise sau publicate fara acordul scris al autorului. Este interzisa modificarea continutului acestor pagini, precum si copierea, distribuirea, transmiterea, publicarea, reproducerea, realizarea de creatii derivate din orice informatie sau serviciu obtinut de pe sau prin intermediul site-ului.
Cu toate acestea, este posibila descarcarea sau copierea materialelor specifice disponibile in acest sens, fiind destinate exclusiv scopurilor personale, non-comerciale, utilizarea lor in scopuri comerciale este interzisa.
Pentru orice intrebare sau cerere de utilizare a materialelor de pe acest website, ne puteti contacta la office@kidoptik.ro
Pentru a raspunde intrebarilor utilizatorilor si pentru a obtine date referitoare la accesul pe site-ul nostru, poate fi necesara furnizarea de informatii cu caracter personal, cum ar fi e-mail-ul si numarul de telefon. Aceste informatii pot fi folosite pentru a transmite alte informatii despre serviciile noastre.
Detinatorii acestui site se obliga sa asigure confidentialitatea vizitatorilor site-ului sau. Nu vor fi transmise catre terti nici un fel de informatii cu caracter personal, exceptie facand tertii parteneri care asigura buna functionare a acestui site.
Pot fi furnizate catre terte persoane atat informatii de ordin general, trafic pe site, cat si alte informatii statistice care nu contin date cu caracter personal.
Acest site utilizeaza tehnologii care permit colectarea anumitor informatii cu caracter tehnic despre utilizator: adresa de internet, sistemul de operare folosit, tipul browser-ului, si informatii despre traficul realizat pe site-ul nostru.Toate aceste informatii colectate prin intermediul site-ului au scopul de a ajuta la imbunatatirea serviciilor sale.Toate informatiile cu continut medical sunt pur informative si nu pot inlocui sub nici o forma vizita la un medic.

DEFINITII GENERALE

Kidoptik, www.kidoptik.ro, numit in continuareKidoptik va desemna entitatea cre administreaza site-ul,care preia ,proceseaza,prelucreaza si executa comenzile utilizatorilor si clientilor.Persoana juridica ce va fi parte contractanta este Sante Corporation SRL, organizata in baza legii romane, cu sediul in Voluntari, Sos. Erou Iancu Nicolae,nr.41bis,etaj.2.ap.4,jud. Ilfov, cod de identificare fiscala RO33 , inregistrata la Registrul Comertului sub nr J//2014, avand deschis contul in lei  la Garanti bank.

SITE/DOMENIU:

  • toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
  • continutul oricarui buletin informativ sau e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Kidoptik prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Kidoptik UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Kidoptik intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Kidoptik are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitore la Kidoptik, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (ex. telefonic).
UTILIZATOR – Persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Kidoptik si acesta.
CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur UTILIZATOR accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU                                                                                                                                    Client  – persoana fizica sau juridica de drept public sau privat care are sau obtine acces la CONTINUT si SERVICIU, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre Kidoptik si acesta, sau persoana fizica sau juridica care beneficiaza de pe urma produselor si/sau serviciilor oferite de Kidoptik si achizitionate de catre acesta prin folosirea SERVICIULUI
DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii
BULETIN INFORMATIV / NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Kidoptik intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Kidoptik cu referire la informatiile continute de acesta.
TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Kidoptik catre Client indiferent de modalitatea de livrare.
CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.

1. POLITICA GENERALA

Acest document stabileste termenii si conditiile de utilizare ai siteului/continutului/serviciului de catre utilizator sau client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Kidoptik si acesta.Kidoptik isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii  conform criteriilor proprii si de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta un comportament sau un limbaj neadecvat.
1. a. Accesul la serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public www.kidoptik.ro.
1. b. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, continutului/serviciului, implica aderarea utilizatorului sau clientului la prezentele termene si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.
1. c. Prin folosirea siteului/continutului/serviciului, Utilizatorul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse siteului, continutului, serviciului, Kidoptik sau oricarui tert cu care Kidoptik are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.
1. d. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru document:
1.d.1. Acesta renunta la: accesul la serviciu, alte servicii oferite de Kidoptik prin intermediul siteului, primirea buletinelor informative si/sau comunicarilor din partea Kidoptik de orice natura (electronic, telefonic, etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Kidoptik.
1.d.2. Kidoptik va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
1. e. Clientul / Utilizatorul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
1.f. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 1.4, acesta poate sa contacteze Kidoptik, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Kidoptik destinate acestui scop.
1. g. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unui Contract, sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Kidoptik.
1. h. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Kidoptik si isi revoca acordul exprimat in favoarea documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Kidoptik va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

1A.POLITICA DE SECURITATE A PRELUCRARILOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL

Prevederi generale

Accesând pagina de internet www.kidoptik.ro sau depunand CV-ul la sediul  kidoptik sau online la servere de mail kidoptik(denumita in continuare si operator) toti utilizatorii sunt de acord sa respecte termenii de utilizare si legislatia in vigoare. Politica prezentata in continuare va explica ce fel de date pot fi colectate de Santecorporation S.R.L, cum sunt acestea protejate si utilizate si cum pot fi dezvaluite. Totodata, are ca scop stabilirea unor norme de conduita pentru asigurarea unui nivel satisfacator de protectie a datelor cu caracter personal prelucrate de catre Santecorporation S.R.L si se aplica colectarii, folosirii, dezvaluirii si protejarii informatiilor personale pe care decideti sa ni le furnizati sens in care va rugam sa cititi urmatoarele pentru a afla mai multe despre Politica de securitate a datelor cu caracter personal a Santecorporation S.R.L

Politica stabileste masurile tehnice si organizatorice necesare indeplinirii obligatiilor referitoare la securitatea si controlul sistemelor informatice in vederea asigurarii confidentialitatii datelor si informatiilor precum si pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerilor accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat, in cadrul activitatii curente executate de angajatii Santecorporation S.R.L. Prin cerinte minime de securitate se are in vedere un complex de masuri tehnice, informatice, organizatorice, logistice, proceduri si politici de securitate prin care sa se asigure nivelul minim de securitate prevazut in art. 20 din Legea nr. 677/2001, in conformitate cu cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, aprobate prin Ordinul 52 din 18 aprilie 2002 ale Avocatului Poporului.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, Santecorporation S.R.L are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata, prin posta, catre Santecorporation SRL, Voluntari-Ilfov, Bulevardul erou Iancu Nicolae nr.41 bis,etaj 2,ap.4. De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.

Observatii:
*orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala etc). Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter obligatoriu;
*orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare, la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct.

Colectarea datelor personale

Va informam ca datele pe care decideti sa ni le furnizati sunt « date cu caracter personal » conform prevederilor Legii nr. 677/2001 din Romania si prin completarea acestor date va exprimati acordul expres si neechivoc ca orice date cu caracter personal, precum si orice informatii furnizate de dumneavoastra, sa fie stocate, procesate si folosite de Santecorporation S.R.L.

Santecorporation S.R.L. prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dumneavoastra in scopul furnizarii de servicii de cea mai buna calitate, precum si servicii de marketing, reclama si publicitate. Sunteti obligat sa ne furnizati aceste date, acestea fiind necesare oferirii serviciilor pe care le punem la dispozitia sumneavoastra. Datele vor fi dezvaluite clientilor sau colaboratorilor companiei. Pe viitor, datele furnizate de dumneavoastra ne permit sa va tinem la curent cu activitatea noastra.

Santecorporation SRL. are dreptul de a dezvalui informatia unor terte persoane, in conditiile legii.

In cazul in care nu doriti aceasta, va rugam sa nu bifati casuta respectiva cand va inregistrati pe site www.kidoptik.ro sau cand plasati o comanda online la magazinul vurtual kidoptik-shop. Refuzul dvs. determina imposibilitatea de va putea oferii serviciile noastre.

Prin intermediul paginii de internet utilizatorii pot furniza informatii referitoare la date personale (nume si prenume, domiciliul, sexul, adresa de email, nr. telefon, alte date personale). Aceste informatii pot fi furnizate si la sediul Santecorporation SRL., transmise in format fizic sau electronic prin telefon/fax/email/posta catre Santecorporation SRL. sau in cadrul unor evenimente la care care Santecorporation  SRL. participa.

Accesarea paginii de internet www.kidoptik.ro in continuare echivaleaza cu acceptul dumneavoastra asupra procesarii datelor cu caracter personal in scopurile mai sus prezentate. In cazul in care nu mai doriti ca Santecorporation S.R.L sa va proceseze datele cu caracter personal va rugam sa transmiteti o cerere scrisa, datata si semnata, prin posta, catre Santecorporation SRL, Ilvof-Voluntari, Bulevardul erou Iancu Nicolae nr.41 bis,etaj 2,apartament 4.

Santecorporation SRL certifica faptul ca respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu carcter personal, printe acestea numarandu-se (enumerarea neavand caracter limitativ) :

  • –  dreptul de a solicita gratuit o data pe an catre  Santecorporation SRL confirmarea/neconfirmarea prelucrarii datelor dumneavoastra personale ;
  • –  dreptul de a solicita gratuit catre Santecorporation S.RL rectificarea, actualizarea, blocarea, stergerea sau prelucrarea datelor personale furnizate ;
  • –  dreptul de va adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de Legea 677/2001 cu modificarile si completarile ulterioare, care v-au fost incalcate;

Anumite informatii despre computerele celor care acceseaza pagina de internet sunt colectate automat. In masura in care exista necesitatea de a putea procesa cererile dvs., de a le raspunde si de a ne imbunatati serviciile si activitatile noastre se va efectua colectarea, procesarea si utilizarea datelor dvs. de comunicare sau de utilizare in conformitate cu cadrul legal aplicabil referitor la protectia datelor personale. Astfel, se poate colecta automat (nu prin inregistrare) date non-personale (de ex. Tipul de browser internet si sistemul de operare utilizat, numele domeniului paginii de internet de pe care ati venit, numarul de vizite, durata medie petrecuta pe pagina de internet, paginile vizionate). Noi putem utiliza si distribui aceste date pentru a monitoriza gradul de atractie a paginilor noastre de internet si pentru a le imbunatati performanta sau continutul. Pagina de internet a Santecorporation SRL(adica www.kidoptik.ro) foloseste „cookies” si alte tehnologii pentru a ne ajuta sa intelegem care parti ale paginii de internet sunt cele mai populare, ce anume acceseaza vizitatorii nostri, cât timp petrec acolo si pentru a recunoaste automat calculatorul dvs. la urmatoarea vizita. Acestea ne pot fi de ajutor, de exemplu, prin faptul ca ne permit sa venim mai bine in intâmpinarea intereselor dvs. sau de a stoca parola pentru a nu mai pierde timp cu reinregistrarea de fiecare data. Daca nu doriti sa primiti cookies va rugam sa configurati browser-ul de internet astfel incât sa stergeti tot ce inseamna cookies de pe unitatea centrala a calculatorului, sa le blocati sau sa primiti un avertisment inainte ca o cookie sa fie salvata.

Paginile de internet ale Santecorporation SRL pot contine linkuri catre alte pagini de internet. Santecorporation SRL nu raspunde pentru practicile de securitate sau de continutul altor pagini de internet.

Scopul utilizarii

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: clientilor, partenerilor sau colaboratorilor Konvayo SRL

.
Datele dumneavoastra pot fi transferate catre clienti din statele Uniunii Europene pentru oferirea altor produse sau servicii complementare.
Santecorporation SRL va colecta, utiliza sau dezvalui datele personale furnizate de dvs. numai pentru scopurile indicate si conform acestei politici, cu exceptia cazului in care comunicarea datelor: se refera la utilizarea datelor personale pentru orice scop aditional care se refera direct la scopul original pentru care datele personale au fost colectate si este necesara pentru a pregati, negocia sau derula un contract pentru dvs., este solicitata prin lege sau de autoritatile guvernamentale sau juridice competente, este necesara pentru a stabili sau pentru a apara un drept legal, este necesara pentru a preveni frauda sau alte activitati ilegale, precum si impotriva atacurilor intentionate asupra sistemelor Santecorporation SRL de tehnologie a informatiei. Revizuim practicile noastre de colectare, stocare si procesare de date pentru a ne asigura ca procesam, colectam si stocam numai acele date necesare pentru furnizarea sau imbunatatirea serviciilor si activitatilor noastre. Luam masurile necesare in masura posibilitatilor, pentru a ne asigura ca datele personale pe care le procesam sunt corecte, complete si actuale, dar depindem de dumneavoastra pentru a ne furniza date actualizate sau pentru a corecta datele personale acolo unde este necesar.

Prevederi specifice

In vederea indeplinirii prevederilor legale si in vederea protejarii datele dvs. personale de distrugere accidentala sau ilegala, de pierdere sau alterare si de accesul unor persoane neautorizate, Santecorporation SRL utilizeaza urmatoarele masuri de securitate tehnice si organizatorice:

1. IDENTIFICAREA SI AUTENTIFICAREA UTILIZATORULUI

Prin utilizator se intelege orice persoana care actioneaza sub autoritatea operatorului cu drept recunoscut de acces la bazele de date cu caracter personal. Utilizatorii, pentru a capata acces la baza de date cu caracter personal, trebuie sa se identifice. Identificarea in cadrul Santecorporation SRL se face prin introducerea codului de identificare de la tastatura (un sir de caractere). Fiecare utilizator are propriul sau cod de identificare. Niciodata nu este alocat acelasi cod de indentificare mai multor utilizatori. Codurile de identificare (sau conturi de utilizator) nefolosite o perioada mai indelungata sunt dezactivate si distruse dupa un control prealabil intern. Perioada dupa care codurile trebuie dezactivate si distruse este stabilita de operator. Orice cont de utilizator este insotit de o modalitate de autentificare iar autentificarea se face prin introducerea unei parole. Parolele sunt siruri de caractere, adecvate din punct de vedere al securitatii ca lungime si compozitie, si cu cat sirul de caractere este mai lung cu atat parola este mai greu de aflat. La introducerea parolelor acestea nu sunt afisate in clar pe monitor. Parolele sunt schimbate periodic in functie de politicile de securitate. Schimbarea periodica a parolelor se face numai de catre utilizatori autorizati de operator. Operatorul are implementate un sistem informational care refuza automat accesul unui utilizator dupa 5 introduceri gresite ale parolei. Orice utilizator care primeste un cod de identificare si un mijloc de autentificare este obligat prin fisa postului sa pastreze confidentialitatea acestora si sa raspunda in acest sens in fata operatorului. Este stabilita o procedura proprie de administrare si gestionare a conturilor de utilizator. Operatorii au autorizat anumiti utilizatori pentru a revoca sau a suspenda un cod de identificare si autentificare, daca utilizatorul acestora si-a dat demisia ori a fost concediat, si-a incheiat contractul, a fost transferat la alt serviciu si noile sarcini nu ii solicita accesul la date cu caracter personal, a abuzat de codurile primite sau daca va absenta o perioada indelungata stabilita de entitate. Accesul utilizatorilor la bazele de date cu caracter personal efectuate manual se face numai pe baza unei liste aprobate de conducerea entitatii.

2. TIPUL DE ACCES

Utilizatorii pot sa acceseze numai datele cu caracter personal necesare indeplinirii atributiilor lor de serviciu. Pentru aceasta sunt stabile tipurile de acces dupa functionalitate (administrare, introducere, prelucrare, salvare etc.) si dupa actiuni aplicate asupra datelor cu caracter personal (scriere, citire, stergere), precum si procedurile privind aceste tipuri de acces. Programatorii sistemelor de prelucrare a datelor cu caracter personal nu au acces la datele cu caracter personal. Operatorul permite accesul programatorilor la datele cu caracter personal numai dupa ce acestea au fost transformate in date anonime. Compartimentul care asigura suportul tehnic poate avea acces la datele cu caracter personal doar pentru rezolvarea unor cazuri exceptionale. Pentru activitatea de pregatire a utilizatorilor sau pentru realizarea de prezentari se vor folosi date anonime. Angajatii care predau cursurile de pregatire nu vor folosi date cu caracter personal pe parcursul propriei lor pregatiri. Operatorul are modalitati stricte prin care se vor distruge datele cu caracter personal. Autorizarea pentru aceasta prelucrare de date cu caracter personal este limitata la câtiva utilizatori, prin atributiile posturilor.

3. COLECTAREA DATELOR

Colectarea datelor se face prin introducere directa de catre persoana vizita prin completarea formularelor disponibile pe pagina de internet a companiei, prin primirea de date cu character personal de la partenerii de afaceri sau prin utilizatori autorizati pentru operatiile de colectare si introducere de date cu caracter personal intr-un sistem informational de pe formalarele in format fizic sau electronic care sunt transmise companei. Orice modificare a datelor cu caracter personal se poate face numai de catre utilizatori autorizati desemnati de operator. Operatorul a luat masuri pentru ca sistemul informational sa inregistreze cine a facut modificarea, data si ora modificarii. Pentru o mai buna administrare operatorul va lua masuri ca sistemul informational sa mentina datele sterse sau modificate.

4. EXECUTIA COPIILOR DE SIGURANTA

Operatorul stabileste intervalul de timp la care se vor executa copiile de siguranta ale bazelor de date cu caracter personal, precum si ale programelor folosite pentru prelucrarile automatizate. Utilizatorii care executa aceste copii de siguranta sunt numiti de operator, intr-un numar restrâns. Copiile de siguranta se vor stoca in alte camere, in fisete metalice cu sigiliu aplicat, si, daca este posibil, chiar in camere din alta cladire. Operatorul a luat masuri ca accesul la copiile de siguranta sa fie monitorizat. Se genereaza cel putin lunar, de catre sistemul informatic, in mod automat, un back-up pentru o eventuala recuperare a datelor, in cazul distrugerii sau disfunctionalitatii sistemelor informatice.

5. COMPUTERELE SI TERMINALELE DE ACCES

Computerele si alte terminale de acces sunt instalate in incaperi cu acces restrictionat iar unde nu pot fi asigurate aceste conditii, computerele sunt instalate in incaperi care se pot incuia. Daca pe ecran apar date cu caracter personal asupra carora nu se actioneaza o perioada data, stabilita de operator, sesiunea de lucru se inchide automat. Marimea acestei perioade se determina in functie de operatiile care trebuie executate. Terminalele de acces folosite in relatia cu publicul, pe care apar date cu caracter personal, vor fi pozitionate astfel incât sa nu poata fi vazute de public si dupa o perioada scurta, stabilita de operator, in care nu se actioneaza asupra lor, acestea trebuie ascunse. Serverele care gazduiesc bazele de date ce contin clientii pot fi accesate doar in mod controlat, pe baza de drepturi de acces. Nu este permisa scoaterea din societate a mediilor de stocare mobile (CD/DVD, USB Stick, Portable HDD), decat cu aprobare prealabila din partea conducerii societatii.

6. FISIERELE DE ACCES

Operatorul a luat masuri ca orice accesare a bazei de date cu caracter personal sa fie inregistrata intr-un fisier de acces (numit log la prelucrarile automate) sau intr-un registru pentru prelucrarile manuale de date cu caracter personal, stabilit de operator. Informatiile inregistrate in fisierul de acces sau in registru vor fi: codul de identificare (numele utilizatorului pentru bazele de date cu caracter personal manuale); numele fisierului accesat (fisei); numarul inregistrarilor efectuate; tipul de acces; codul operatiei executate sau programul folosit; data accesului (an, luna, zi); timpul (ora, minutul, secunda). Pentru prelucrarile automate aceste informatii vor fi stocate intr-un fisier de acces general sau in fisiere separate pentru fiecare utilizator. Orice incercare de acces neautorizat va fi, de asemenea, inregistrata. Operatorul este obligat sa pastreze fisierele de acces cel putin 2 ani, pentru a fi folosite ca probe in cazul unor investigatii. Daca investigatiile se prelungesc, aceste fisiere se vor pastra atât timp cât se va considera necesar. Fisierele de acces trebuie sa faca posibila identificarea de catre operator sau de catre persoana imputernicita a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fara un motiv anume, in vederea aplicarii unor sanctiuni sau a sesizarii organelor competente.

7. SISTEMELE DE TELECOMUNICATII

Operatorul executa periodic controlul autentificarilor si tipurilor de acces pentru detectarea unor disfunctionalitati in ceea ce priveste folosirea sistemelor de telecomunicatii. Operatorul a conceput sistemul de telecomunicatii astfel incât datele cu caracter personal sa nu poata fi interceptate sau transmise de oriunde. Cind sistemul de telecomunicatii nu poate fi astfel securizat, operatorul impune folosirea metodei de criptare pentru transmisia datelor cu caracter personal. Prin sistemele de telecomunicatii se transmit numai datele cu caracter personal strict necesare. Accesul la sistemele electronice ale societatii si posibilitatea de alterare a datelor sunt protejate de un firewall care permite utilizarea anumitor servicii de catre utilizatori/abonati interzicand in paralel accesul la sisteme si baze de date si informatii confidentiale ale Societatii.

8. INSTRUIREA PERSONALULUI

In cadrul cursurilor de pregatire a utilizatorilor operatorul face informarea acestora cu privire la prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, la cerintele minime de securitate a prelucrarilor de date cu caracter personal, precum si cu privire la riscurile pe care le comporta prelucrarea datelor cu caracter personal, in functie de specificul activitatii. Utilizatorii care au acces la date cu caracter personal sunt instruiti de catre operator asupra confidentialitatii acestora si sunt avertizati prin mesaje care vor aparea pe monitoare in timpul activitatii. Utilizatorii sunt obligati sa isi inchida sesiunea de lucru atunci când parasesc locul de munca. Salariatii care au acces la datele cu caracter personal ale clientilor le este interzis sa le transfere sau sa le utilizeze in alte scopuri decât cele strict profesionale. In acest scop, acestia sunt obligati sa semneze un angajament scris. Accesul la datele personale este permis numai angajatilor autorizati ai Santecorporation SRL sau ai entitatilor din acelasi grup ca si Santecorporation SRL, carora le sunt necesare aceste date in vederea operarii, dezvoltarii si imbunatatirii serviciilor noastre. Aceste persoane sunt obligate sa pastreze confidentialitatea acestor date.

9. FOLOSIREA COMPUTERELOR

Pentru mentinerea securitatii prelucrarii datelor cu caracter personal (in special impotriva virusilor informatici) operatorul va lua masuri care vor consta in: interzicerea folosirii de catre utilizatori a programelor software care provin din surse externe sau dubioase; informarea utilizatorilor in privinta pericolului privind virusii informatici; implementarea unor sisteme automate de devirusare si de securitate a sistemelor informatice; dezactivarea, pe cât posibil, a tastei “Print screen”, atunci când sunt afisate pe monitor date cu caracter personal, interzicându-se astfel scoaterea la imprimanta a acestora.

10. IMPRIMAREA DATELOR

Scoaterea la imprimanta a datelor cu caracter personal se va realiza numai de utilizatori autorizati pentru aceasta operatiune de catre operator. Operatorul este sunt obligat sa aprobe proceduri interne specifice privind folosirea si distrugerea acestor materiale.

Aceasta politica de securitate se aplica tuturor paginilor de internet care sunt detinute de Santecorporation SRL.

Daca consideram ca este necesara o schimbare a regulilor de confidentialitate, vom publica respectivele modificari in aceasta pagina pentru a va informa cu privire la tipurile de informatii pe care le colectam.

Multumim pentru intelegere!

2. Continut

2.a. Continutul informativ/imagistic prezentat pe siteul Kidoptik ,este  proprietatea intelectuala a Kidoptik.
2.b. Clientului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, transferul, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat deKidoptik, includerea oricarui continut in afara siteului Kidoptik, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Kidoptik asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Kidoptik.

2.c. Orice continut la care Utilizatorul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Kidoptik si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Kidoptik cu referire la acel continut.
2. d. Clientul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale documentului.
2. e. In cazul in care Kidoptik confera Clientului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Utilizatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelori continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau al perioadei definite in acord, conform conditiilor definite in acord, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Kidoptikpentru respectivul Utilizator, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
2. f. Nici un continut transmis catre Utilizator sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Kidoptik si/sau al angajatului Kidoptik care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.
2. g. Orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de Acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista, este interzisa.

3. Contact

3.a. Kidoptik publica pe site datele  corecte de identificare si contactare a sa de catre Client sau Utilizator.
3. b. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Utilizatorul sau Clientul permite Kidoptik sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloace electronice.
3. c. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Kidoptik de a contacta Utilizatorul sau Clientul.
3. d. Accesarea siteului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Kidoptik se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Utilizatorului sau Clientului si Kidoptik, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Kidoptik in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.
3. e. Kidoptik isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc)

4. Buletin informativ/Newsletter

4.a. Primirea buletinului informativ presupune completarea unui formular de catre Utilizator sau Client si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu si-a exprimat deja acest acord.
4. b. Datele preluate de la Utilizator sau Client in scopul expedierii buletinului pot si vor fi folosite de catre Kidoptik in limitele Politicii de confidentialitate.
4. c. Renuntarea la primirea buletinului informativ de catre Utilizator sau Client, se poate face in orice moment:
4.c.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui buletin informativ primit.
4. c. 2. Prin modificarea acceptului sau de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului.
4. c. 3. Prin contactarea Kidoptik, conform cu informatiile de contactare, si fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
4. d. Renuntarea la primirea buletinului informativ nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.
4. e. Kidoptik isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora va trimite buletinul informativ cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Utilizator sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea Kidoptik, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.
4. f. Kidoptik nu va include in buletinele sale informative transmise Utilizatorului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Kidoptik, la momentul expedierii buletinului.

5. Politica de vanzare online

5. a. Accesul la serviciu este permis oricarui utilizator care poseda sau isi creeaza un cont.
5. b. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Utilizatorul va trebui sa accepte prevederile documentului.
5. c. Kidoptik poate limita accesul clientului la serviciu, in functie de comportamentul sau anterior.
5. d. Este interzisa partajarea unui cont intre mai multi clienti.
5. e. In situatia in care se descopera accese de acest gen, Kidoptik isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul clientului la continut sau serviciu.

6. Produsele oferite de Kidoptik

6.a Produsele comercializate prin intermediul www.kidoptik.ro sunt noi, in ambalajul Kidoptik si In momentul livrarii sunt insotite de factura fiscala si certificat de garantie, conform legislatiei in vigoare. Produsele si serviciile sunt oferite in conditiile respectarii prevederilor prezentului document si in limita stocului disponibil. Din acest motiv Kidoptik isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu se mai regaseste in oferta curenta a Kidoptik.
6. b  Preturile prezentate includ TVA (9% si 19%) si nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site. Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel stabilit de consilierul clienti Kidoptik in momentul confirmarii comenzii ca fiind comanda ferma.
6.c   Chiar daca, in ciuda eforturilor noastre, un mic numar de produse pot avea pe site preturi gresite, stabilite in mod eronat de catre aplicatia noastra informatica, intotdeauna se considera pret final cel acceptat de catre client in cadrul discutiilor purtate cu consultantii clienti Kidoptik. Daca pretul real al produsului este mai ridicat decat pretul afisat pe site, consultantii nostri de vanzari sunt indreptatiti sa va satisfaca cererea de a va livra produsul la pretul publicat pe site, numai in masura in care vom putea face acest lucru, dupa cum si dumneavoastra sunteti indreptatit sa refuzati comanda respectiva. In cazul in care pretul real este mai mic decat pretul publicat pe site, iar dumneavoastra ati achitat pretul in avans, diferenta va va fi returnata dupa cum se va conveni de comun acord, dar nu mai tarziu de 30 de zile de la data primirii produsului.
6.d   Kidoptik nu ofera nici o garantie, in mod expres, nici implicit, in ceea ce priveste inclusiv, dar fara limitare la, functionarea acestui site, informatia, corectitudinea descrierilor, actualizarea continutului, produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc, singura derogare reprezantand obligatia Kidoptik de a acorda utilizatorilor dreptul de denuntare unilaterala a contractului conform legislatiei in vigoare, drept detaliat mai jos in acest document. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate in orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).

7. Valabilitatea ofertelor

7.a. Kidoptik isi rezerva dreptul de a modifica tarifele practicate pentru produsele si/sau serviciile disponibile pe site fara notificarea in prealabil a Utilizatorului sau Clientului.
7. b. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil.
7. c. Pretul de achizitie al produselor si serviciilor promotionale este cel din momentul emiterii comenzii, in limita stocului disponibil si/sau al perioadei promotionale, in cazul in care aceasta este definita.
7. d. Pretul de achizitie al produselor sau serviciilor dintr-o comanda emisa nu se poate modifica la un moment ulterior emiterii acesteia decat cu acordul partilor.
7. e. Pretul de achizitie al produselor si/sau serviciilor dintr-un contract onorat nu se poate modifica.
7. f. Clientul poate renunta la produsele si serviciile achizitionate prin comanda, numai in perioada de timp cuprinsa intre emiterea comenzii si transformarea acesteia in contract, doar in cazul in care metoda de plata aleasa de acesta este ramburs.
7. g. Clientul poate renunta la produsele si/sau serviciile achizitionate prin contract, conform art. 13.
7. h. Promotiile si reducerile se aplica doar in perioada mentionata pe materialele de promovare, iar preturile se calculeaza conform conditiilor stipulate in cadrul acestora.
7. i. In cazul returnarii produselor aflate in promotie: Daca prin inlaturarea unui/unor produse nu se mai respecta conditiile stipulate pe materialele de promovare, pretul produsului/produselor ramase in comanda se calculeaza fara aplicarea promotiei!

8. Comanda online

8.a. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
8.b. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
8. c. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Kidoptik poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de Kidoptik, in functie de scop/situatie:
8.c.1. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de Client.
8. c. 2. Validarea de catre Client a contravalorii comenzii efectuate, conform art. 8.c.1, si incluzand in functie de situatie si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, etc)
8.c.3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
8. d. Kidoptik poate denunta automat comanda efectuata de catre Client, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
8.d.1. Datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte
8. d. 2. Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Kidoptik si/sau partenerilor acestuia
8.d.3. fara nicio justificare.
8.e. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat coform 8.c.
8.e. Din momentul in care Clientul valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Kidoptik informeaza Clientul cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
8. f. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Kidoptik, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
8. g. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
8. h. Este permisa folosirea unui singur voucher de catre Client pe o comanda efectuata online. Folosirea a mai multor vouchere va duce la anularea comenzii de catre reprezentantii Kidoptik.
8. i. Programul de preluare al comenzilor este de luni pana vineri intre orele 09.00 – 17.30, livrarea urmand a se efectua de luni pana vineri intre orele 09.00 – 18.00, sambata 09.00 – 14.00.

9. Sfat de masurare

Ca sa fii sigur ca produsul pe care il doresti ti se va potrivi, te sfatuim  sa masori latimea fetei in dreptul ochilor.
Daca dupa masuratori te incadrezi in doua intervale de marimi, atunci te sfatuim sa alegi marimea mai mare. Teoretic aceasta se va potrivi mai bine.

10. Plata produselor

10. a Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Plata produselor comandate de pe site-ul www.kidoptik.ro conform acestor „Termeni si Conditii” se poate efectua in avans sau la livrarea produselor – doar pentru rame (ramburs) si ochelari de soare fara dioptrie sau ochelari sport fara dioptrie. Kidoptik isi rezerva dreptul ca in anumite cazuri sa solicite plata produselor in avans.
10. b Plata in avans se poate realiza prin mandat postal, ordin de plata; dovada platii trebuie trimisa catre Kidoptik la adresa de e-mail comenzi@kidoptik.ro. Livrarea va fi efectuata numai dupa intrarea banilor in contul Sante Corporation.

11. Livrarea

11.a  Livrarea produselor se va face oriunde in tara,in termene stabilite de firmele de curierat partenere.

Kidoptik isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.

Costul de livrare este intre 20 si 50 de  lei. Livrarea se face prin curier rapid, tarifele fiind valabile pentru orice localitate din Romania.Kidoptik nu percepe bani pentru livrare.Banii pentru livrare reprezinta costul ei estimat de catre firme de curierat cu care colaboram.(serviciul livrarii este externalizat)

11.b In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul nostru va reveni inca o data dupa ce reuseste sa ia contact cu acesta, dupa care comanda va fi anulata si produsul returnat la sediu Kidoptik, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Adresa de livrare a produsului se va confirma impreuna cu consilierul clienti Kidoptik, numai in scris prin email.
În cazul clienților care au in istoricul comenzilor livrări refuzate , Kidoptik își rezervă dreptul de a nu expedia comenzile ulterioare decat dupa efectuarea plătii in avans a acestora.

11. c. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna si functioneaza si o reprezinta semnatura pe documentele fiscale legale. Factura constituie contract de vanzare/cumparare conform legislatiei romanesti in vigoare. Clientul isi exprima acordul explicit la semnarea facturii cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia.

11.d  Kidoptik isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de Kidoptik care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
11. e. Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de Kidoptik fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de Kidoptik de la acest client.

Produsele disponibile in magazinul online pot fi livrate fizic (prin curier sau prin posta).
– Termenul de livrare pentru produsele fizice este de 2-7 zile lucratoare din momentul confirmarii livrarii.
– Livrarile fizice se efectueaza door to door, prin curierat rapid, posta romana – serviciu externalizat deci independent de administrator. Pot exista intarzieri fata de termenul de livrare stabilit in momentul confirmarii comenzii; in acest caz administratorul nu isi asuma nici o raspundere in numele firmelor de curierat si posta.

12. Garantia produselor

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie in original. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

13. Returnarea produselor

Conform legii , nu se pot returna lentilele ochelarilor, lentilele de contact desigilate precum si cele prevazute mai jos in textul legii. Deasemenea nu se restituie sumele platite pentru serviciile prestate  precum – serviciul de montaj lentile.

Conform art. 16 din O.U.G.34/2014  urmatorele reprezinta exceptii de la dreptul de retragere din contractul la distanta, deci implicit din prezentul contract:
Exceptări de la dreptul de retragere
Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:
a)contractele de prestări de servicii, după prestarea completăa serviciilor, dacă
executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi dupăce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist;
b)furnizarea de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care profesionistul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
c)furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
d)furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e)furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator;
f)furnizarea de produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil am estecate cu alte elemente;
g)furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţa fost convenit în momentul încheierii contractului devânzare, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care profesionistul nu le poate controla;
 h)contractele în cazul cărora consumatorul a solicitat în mod special profesionistului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cuocazia unei astfel de vizite, profesionistul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expresde consumator sau furnizeazăalte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor servicii sau produse suplimentare ;
i)furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
j)furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
k)contractele încheiate în cadrul unei licitatii;
l)prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidenţial, transport de m
ărfuri,închiriere de maşini, catering sau serviciile privind activităţile de agrement, în cazul în care contractulprevede o datăsau o perioadă de executare specifică;
m)furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

13.a. Clientul Kidoptik poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
13.a.1. Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
13.a.2. Coletele ce prezinta deteriorari severe
13.a.3. Produsele ce au fost livrate gresit
13.a.5. ˆ„Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“ conf. O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014.
13.b. Clientul este obligat sa notifice Kidoptik, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice comunicare scrisa (e-mail           , ) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in cazul art. 13.a.5.
13. c. Clientul este obligat sa notifice Kidoptik, intentia sa de ai fi inlocuite produsele achizitionate, conform art. 13.a.4, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, in conformitate cu art 13.a.5.
13.d. Clientului care a notificat Kidoptik  conform art 13.a.2 / art 13.a.3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Kidoptik in maximum 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Kidoptik  considerand cererea nefondata/invalida.
13. e. Clientul kidoptik nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
13.e.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 13.a.4.
13. e.2. Cererea de returnare in cazul art. 13.a.2 sau 13.a.3 cauzata de oricare situatie prevazuta la 13.1 are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 13.1.5, din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
13. e.3. In cazul returnarii produsului cu una dintre cauzele declarate in art. 13.1, produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
13. f. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.
13. g. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, conform 13.1.4, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
13. h. In cazul in care Clientul care returnat a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 13.1.4, iar Kidoptik  nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului si in conformitate cu 13.6.
13. i. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
13. j. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client
13. k. Ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile

Este necesara completarea unui  FORMULAR DE RETUR online. Produsele returnate se trimit la adresa                            cod poştal       ,     , România.

14. Frauda si SPAM

Calitatea serviciilor de hosting, link-urile catre alte site-uri, erori de functionare
Site-ul Kidoptik este gazduit de serverele unei terte firme. Kidoptik nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site indiferent de motivele aparitiei lor, acestea incluzand modificari ale site-ului, setari, sau actualizari ale scripturilor programate. Kidoptik nu va putea fi facuta raspunzatoare pentru erorile aparute datorita folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului Kidoptik. Kidoptik nu raspunde de continutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legaturi de pe site-ul www.kidoptik.ro. Pentru respectivele site-uri, raspunderea integrala o poarta proprietarii site-urilor in cauza.
Abonarea si dezabonarea la newsletter
Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului www.kidoptik.ro este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.
Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. Kidoptik detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului Kidoptik pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului Kidoptik mesajele comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, Kidoptik nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

Kidoptikisi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

14.1. Kidoptik nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin nici un mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
14.2. Clientul / Utilizatorul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.
14.3. Kidoptik declina orice responsabilitate, in situatia in care un Utilizator / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Kidoptik.
14.4. Clientul sau Utilizatorul va informa Kidoptik asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.
14.5. Kidoptik nu promoveaza SPAM-ul.
14.6. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia.
14.7. Comunicarile realizate de catre Kidoptik prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.
14.8. Urmatoarele scopuri atinse sau nu vor fi considerate tentativa de fraudare a siteului/continutul si/sau Kidoptik si se va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
14.8.1. de a accesa datele de orice tip ale altui utilizator/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
14.8.2. de a altera sau altfel modifica continutul siteului sau Continutului expediat prin orice metoda de catre Kidoptik catre Utilizator / Client
14.8.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
14.8.4. de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Kidoptik catre Utilizator/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

15. Limitare de responsabilitate

15.a. Kidoptik nu poate fi tinuta responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe continut.
15. b. Kidoptik nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
15. c. In cazul in care un Utilizator/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Kidoptik, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Kidoptik, conform detaliile de contact, astfel incat Kidoptik sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
15. d. Kidoptik nu garanteaza utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Kidoptik.
15. e. Kidoptik nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
15. f. Kidoptik este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Utilizator sau Client prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Kidoptik, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura de partea Utilizatorului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
15. g. Kidoptik nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
15.g.1. serviciul/produsul va fi potrivit cerintelor clientului
15.g.2. serviciul/produsul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
15.g.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contracost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
15.h. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

16. Politica de confidentialitate

16.a.  Kidoptik garanteaza securitatea si confidentialitatea datelor gazduite si transmise prin sistemul sau informatic. Aceste informatii vor putea fi folosite de catre Kidoptik pentru a trimite utilizatorului confirmarea comenzilor, diverse oferte speciale, promotii, etc. numai cu acordul prealabil al clientului. Furnizarea datelor personale catre Kidoptik nu implica obligativate din partea utilizatorilor iar acestia pot refuza furnizarea acestor date in orice circumstante si pot solicita in mod gratuit stergerea acestora din baza de date. Orice astfel de cerere/notificare in vederea stergerii acestora din baza de date, se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresa, sau prin posta , cod postal,  , România.

16. b.  Kidoptik se obliga ca datele personale sa nu fie difuzate catre terti cu exceptia operatorului de marketing direct. Datele personale vor putea fi insa transmise autoritatilor in drept sa verifice tranzactiile comerciale sau altor autoritati in drept sa efectueze orice verificari justificate in baza legii, daca acest lucru va fi solicitat in conformitate cu legile in vigoare.

16. c.  Informatiile furnizate catre Kidoptiksunt folosite numai in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor, trimiterea de mesaje personalului OFG, abonarea la newsletter, etc), conform legilor in vigoare. Kidoptik nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajaza spam-ul, si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora.

16. d.  Kidoptik certifica faptul ca va respecta drepturile conferite de Legea nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, a Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic, precum si a Ordonantei nr. 130/2000 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta cu modificarile ulterioare. Printre aceste drepturi se numara (enumerarea nu are un caracter limitativ):

  • dreptul de a cere Kidoptik sa va confirme prelucrarea sau nu a datelelor Dumneavoastra personale, in mod gratuit;
  • dreptul de a cere Kidoptiksa rectifice, actualizeze, blocheze sau sterge, in mod gratuit, acele date furnizate a caror prelucrare nu este conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001;
  • dreptul de a cere kidoptik sa inceteze, in mod gratuit, prelucrarea datelor Dumneavoastra personale;
  • dreptul de a cere Kidoptik sa inceteze expedierea de mesaje promotionale.

Orice astfel de cerere/notificare se va data, semna si trimite de catre persoana inscrisa in baza de date prin e-mail la adresasau prin posta, la adresa: , cod poştal, , România.

Kidoptiknu poate fi facuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale. Kidoptik nu poate fi facut raspunzator in nici un fel pentru pierderea sau alterarea datelor personale stocate de  in scopul precizat in prezentul document.

17. Forta majora si cazul fortuit

17. a. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.
17. b. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.
17. c. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.
17. d. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
17. e. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 17. c.

18. Litigii

18.a. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Kidoptik Utilizatorului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prezentele „Termeni si conditii de utilizare”.
18. b. Orice disputa cu referire la prezentele “Termeni si Conditii” care ar putea sa apara intre Utilizator/Client si Kidoptik se va rezolva pe cale amiabila.
18. c. Kidoptik nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.
18. d. Orice disputa de orice fel care ar putea sa apara intre Utilizator si kidoptik sau partenerii sai se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat in instanta, in conformitate cu legile romane in vigoare.
18. e. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
18. f. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

19.Teleoftalmologie

Consultatiile online (Clinica virtuala) este un serviciu din categoria telemeoftalmologiei, care permit interactiunea medic-pacient in mediul online, prin intermediul mijloacelor electronice de comunicare. Serviciul de consultatii online este disponibil ca o alternativa a consultatiilor in prezenta pacientului in cabinetul medicului, nu isi propune sa inlocuiasca consultul medical de specialitate si este limitat in ceea ce priveste posibilitatea de diagnosticare. Informatiile cu caracter medical furnizate de medici oftalmologi sunt date doar pe baza simptomelor pe care dumneavoastra le descrieti. Este raspunderea pacientului sa ofere o descriere cat mai corecta sau completa a simptomelor, a starii generale de sanatate, a medicatiei folosite sau tratamente indicate de alti medici si neurmate in totalitate, istoric medical si orice posibililor factori externi cu care pacientul a intrat in contact (ex. persoane cu afectiuni transmisibile, calatorii, substante de orice natura etc).Avand in vedere limitarile tehnologice si legislative de la acest moment, prin accesarea acestui serviciu reprezinta declaratia dumneavoastra ca intelegeti limitarile serviciului de consultatie online.Serviciul se achita inainte prin metoda de plata securizata online si apoi se stabileste ziua si ora sesiunii de telemedicina.Pacientul trebuie sa dispuna de o conexiune la internet stabila si de o camera web de buna calitate-inalta rezolutie.Sedinta se face prin intermediul programului Zoom.Linkul catre camera web al medicului se trimite la o adresa de e-mail furnizata d pacientNici medicul,nici pacientul nu vor inregistra sesiunea intrucit este confidentiala si trebuie sa respecte relatia de incredere medic-pacient.

20. Dispozitii finale

20.a. Kidoptik isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului, inclusiv modificari ce ar putea afecta site-ul si/sau orice continut fara notificare prealabila a Utilizatorului sau Clientului.
20.b. Kidoptik nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.
20.c. Kidoptik isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare. Exceptie fac paginile in care sunt prezentate firmele partenere sau ofertele acestora si unde nu vor fi introduse bannere de natura concurentiala.

Orice alta problema cauzata de produsele si serviciile prezentate pe www.kidoptik.ro si care nu este deja tratata de nici un articol din prezentul document, se va solutiona pe cale amiabila in termen de 30 de zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre utilizator.
In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele parti. Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de Utilizare a site-ului www.kidoptik.ro, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.

Multumim pentru intelegere!