Renuntarea la cumparare in termen de 15 zile, se poate aplica doar pentru produsele livrate.
Va rugam sa aveti in vedere ca produsele care prezinta urme de purtare sau deteriorare nu vor fi returnate, la fel in cazul produselor individuale (flacon/cutie/blister) care au fost desigilate. Regula se aplica si pentru perechile de ochelari care prezinta urme de purtare sau deteriorare.
In mod special, dreptul de returnare a produselor nu poate fi invocat in cazul următoarelor produse: lentile pentru ochelari de vedere executate după indicatiile cumpărătorului sau pe baza unei retete, lentile de contact desigilate, lentile de contact în dreptul cărora este specificat termenul „Comandă”, deoarece acestea sunt comandate special, pe baza unei retete.
Rambursarea poate fi solicitata DOAR de catre cumparator.
Astfel, daca doriti sa renuntati la produsul comandat sau ati efectuat comanda gresit, primul pas este sa ne trimiteti o instiintare prin intermediul e-mail-ului office@kidoptik.ro , anuntandu-ne prin aceasta, ca doriti sa returnati produsele comandate.
Ca raspuns la aceasta instiintare, se va emite un numar de autorizare de catre companie, ca forma de confirmare/acceptare a cererii facute de dvs. Numai cu acest numar de autorizare, prin intermediul aceleiasi companii de curierat – FAN CURIER , puteti trimite la sediul companiei KIDOPTIK produsul pe care doriti sa il returnati, specificand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde va vom restitui contravaloarea produsului (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii).
Returnarea pachetelor fara aceasta autorizatie de returnare din partea companiei nu vor fi acceptate si vor fi retrimise clientului, pe cheltuiala acestuia.
Retururile fi facute in magazinele Kidoptik, odata primit numarul de autorizatie si confirmarea/acceptarea returului de catre companie prin email. Documentele cu numarul de autorizatie si acceptarea returului trebuie sa fie atasate pachetului, iar returnarea se efectueaza numai prin intermediul aceleiasi companii de curierat.
Rambursarea se efectueaza in termen de maximum 15 zile lucratoare de la data la care s-a incheiat tranzactia.
Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic. Gasiti mai multe detalii si in sectiunea ” termeni si conditii”.
Daca nu sunteti multumit de comanda pe care ati primit-o, puteti returna produsele comandate pe site-ul , fara a invoca un motiv, respectand legile in vigoare romanesti, in termen de 15 zile de la receptionarea lor.
Va obligati prin aceasta sa platiti cheltuielile de returnare a produsului/produselor la sediul central al companiei, iar rambursarea contravalorii produsului se va efectua intr-un cont bancar, in cel mult 15 zile lucratoare.
Astfel, daca doriti sa renuntati la produsul comandat sau ati efectuat comanda gresit, primul pas este sa ne trimiteti o instiintare prin intermediul email-ului , anuntandu-ne prin acesta, ca doriti sa returnati produsele comandate.
Ca raspuns la aceasta instiintare, se va emite un numar de autorizare de catre companie, ca forma de confirmare/acceptare a cererii facute de dvs. Numai cu acest numar de autorizare, prin intermediul aceleiasi companii de curierat – , puteti trimite la sediul companiei produsul pe care doriti sa il returnati, specificand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde va vom restitui contravaloarea produsului (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii).
Returnarea pachetelor fara aceasta autorizatie de returnare din partea companiei nu vor fi acceptate si vor fi retrimise clientului, pe cheltuiala acestuia.
Retururile nu pot fi facute in magazinele Kidoptik. Acestea pot fi facute numai catre sediul central al companiei, odata primit numarul de autorizatie si confirmarea/acceptarea returului de catre companie prin email. Documentele cu numarul de autorizatie si acceptarea returului trebuie sa fie atasate pachetului, iar returnarea se efectueaza numai prin intermediul aceleiasi companii de curierat.
Va rugam sa aveti in vedere ca produsele care prezinta urme de purtare sau deteriorare nu vor fi returnate, la fel in cazul produselor individuale (flacon/cutie/blister) care au fost desigilate. Regula se aplica si pentru perechile de ochelari care prezinta urme de purtare sau deteriorare.
In mod special, dreptul de returnare a produselor nu poate fi invocat in cazul următoarelor produse: lentile pentru ochelari de vedere executate dupa indicatiile cumparatorului sau pe baza unei retete, lentile de contact desigilate, lentile de contact in dreptul carora este specificat termenul „Comanda”, deoarece acestea sunt comandate special, pe baza unei retete.
In general, in cazul in care doriti sa returnati un produs, acesta nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de utilizare si sa nu fie schimbat ambalajul original.
Produsele pot fi returnate numai in ambalaj original sigilat.
Ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat. In cazul in care se afla intr-o stare ce nu permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.