PASI PENTRU CUMPARARE

1. CUM GASESC PRODUSUL PE CARE IL CAUT

Sunt mai multe moduri de a localiza produsul pe care il cauti.

Poti folosi caseta “Cautare” situata in partea superioara a site-ului KIDOPTIK

Selecteaza o categorie specifica (ex. ochelari de soare). Gasesti de asemenea si alte filtre care sa iti limiteze aria de cautare cum ar fi sortarea in ordine alfabetica a marcilor.

2. CUM CUMPAR DE PE SITE

Odata ce ai gasit produsul pe care il doresti, selecteaza modelul si caracteristicile sale (culoare, marime daca este cazul) si adauga-l in cosul tau de cumparaturi.

Sistemul de navigare este foarte usor de folosit si te va ajuta sa iti alegi produsele foarte usor.

Totdata, sistemul de navigare individual, pentru fiecare produs in parte este foarte usor de utilizat si ofera toate detaliile necesare in selectarea ramei potrivite.

Informatiile necesare pentru lentilele de contact sau pentru perechea de ochelari de vedere pot fi gasite pe reteta primita de la doctorul dvs specialist sau de pe cutia lentilelor.

Daca nu sunteti sigur ca cititi corect informatiile de pe reteta, puteti accesa acest link pentru mai multe detalii.

Cautati apoi brand-ul de lentile dorit, iar noi va vom ghida prin campurile de selectie pentru a introduce informatiile necesare.

Vom verifica reteta si toate datele trimise de dvs, acuratetea acestora si va vom informa promt daca intervin probleme de ordin tehnic.

In cazul in care nu ati fost inca la medic, puteti alege sa faceti consultatia la KIDOPTIK unde veti beneficia de cele mai bune servicii prin medicii instruiti la cele mai inalte standarde in campul medical, cabinetele dotate cu echipamente tehnice de ultima generatie si o atmosfera calda, care rasfata.

3. CUM PLATESC

Odata ce ai terminat cumparaturile poti vedea in cosul de cumparaturi toate produsele pe care le-ai achizitionat efectuand un click pe „Cosul meu” situat in coltul drept al paginii: selectand „Vezi cos” puteti vedea toate produsele selectate, iar selectand „Finalizare” puteti trece la pasul urmator.

„Finalizare” face trimitere la pagina in care trebuie sa va completati toate datele personale pentru livrare si plata.

Puteti plati pentru comanda dvs folosind orice card bancar sau metoda de plata ramburs. Dupa ce ati completat informatiile legate de plata, trimiteti comanda, iar aceasta va fi trimisa cat mai repede la noi.

Odata ce ati plasat comanda si vi s-a acceptat modalitatea de plata, veti primi un e-mail de confirmare (pe adresa comunicata) in care veti gasi si un numar de identificare al comenzii.

4. CUM SE FACE LIVRAREA

Livrarea produselor se face pe intreg teritoriul Romaniei prin serviciile de curierat.

Ca generalitate dureaza 2-7 zile pentru ca o comanda sa ajunga la destinatar.

Statusul livrarii comenzii poate fi urmarit, autentificandu-te in contul tau.

Din punct de vedere al termenelor de livrare facem urmatoarele precizari:

  • Lentilele de contact aflate in stoc sunt livrate in 2-7 zile lucratoare, iar lentilele de contact realizate la comanda sunt livrate in 15 – 30 de zile in functie de producator.
  • Ochelarii de vedere realizati la comanda sunt livrati intre 3-7 zile in cazul lentilelor aflate pe stoc, iar in cazul lentilelor realizate la comanda sunt livrate in 5 – 30 de zile.
  • Ochelarii de soare sunt livrati in 2-7 zile lucratoare de la confirmarea preluarii comenzii si a disponibilitatii produselor.

Din punct de vedere al costurilor de livrare:

  • Livrare gratuita, prin curierat rapid, daca valoarea cumparaturilor depaseste 400 de lei.
  • Livrare gratuita daca produsele sunt ridicate din KIDOPTIK
  • Livrare la pret de 15-60 lei, oriunde pe teritoriul Romaniei, prin curierat rapid, pentru comenzi de pana la 400 lei.

Produsele se livreaza prin curierat rapid, la adresa specificata si confirmata.

Daca optezi pentru plata in sistem ramburs, nu exista nicio taxa extra fata de cele mentionate mai sus.

Valoarea totala a coletului va fi cea confirmata in cosul de cumparaturi, si nu include toate taxele de livrare sau ramburs.

5. POT SA SOLICIT LIVRAREA LA KIDOPTIK?

DA. Daca doresti sa iti ridici produsele dintr-unul din punctele noaste de vanzare te rugam sa bifezi magazinul respectiv in optiunile de livrare. Acesta este un serviciu gratuit. Iti va fi comunicat, printr-un e-mail, ziua si ora in care produsele tale sunt gata pentru a fi livrare.

6. CUM AFLU VALIDAREA COMENZII MELE

Odata ce ai plasat comanda si ti s-a acceptat modalitatea de plata vei primi un e-mail de confirmare (pe adresa pe care ai comunicat-o) in care vei gasi si un numar de identificare al comenzii.